sommar

2013-01-22
21:43:13
Miami 2 Ibiza ♕beach, love, sea, summer, surf - inspiring picture on Favim.comKeep your head up, the colors are beautiful
Little EALL OF THE LIGHTSWe Are Bullshiterz
 
Jag har absolut ingenting emot vintern, snön är riktigt fin och allt blir så fint på något sätt. Dock så skulle det kunna vara liiiite varmare ute om jag fick bestämma. haha.
 
Men att titta på dehär bilderna så känner jag verkligen en saknad till sommar alltså. Och då menar jag inte sommaren 2012 för den var verkligen hemsk, kommer nästan inte ihåg någon dag då det var sol. Jag menar riktig sommar, med sol, bad, grillning, vara uppe sent på nätterna, ta kvällsdopp, tälta, äta glass, äta jordgubbar och melon. Ja ni förstår. Finns inte ord till vad jag saknar det just nu. Sommaren är en jävligt skön årstid och vill bara ha sommar.. NU NU NU NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0