söt kommentar

2013-01-21
19:03:00
 
Hej och vad kul att du gillar min blogg, blir så glad! :D Klart jag kan svara i ett inlägg, här är svaren! :
 

1. Haha åååååh, Hatar att få den frågan eftersom jag älskar dem alla lika mkt. Har svårt att favorisera mellan dom men jag har skrivit det förr och jag kan skriva det igen. Från dag ett så jag fick se dem har Liam alltid vart min favorit, och det kommer han alltid vara. Men som sagt så älskar jag alla i 1D lika mycket. Vem behöver en pojkvän när jag redan har 5 stycken liksom?!?! 
 
2. När jag är ledsen sätter jag oftast i lurarna i mobilen eller spotify på datorn och bara ligger där och gråter, gråter och gråter tills tårarna tar slut.  Stänger av allting och bara tänker på mig själv för en sekund. Bara jag och musiken finns då, jag och min deppmusik. Om jag är riktigt, riktigt ledsen så kan jag skriva av mig i en bok som sagt. Men när jag har gråtit en stund, en lång stund ibland tillomed. Så tänker jag oftast "Nu får det vara nog. Jag ska bli glad igen" Och då sätter jag mig upp, tar fram något One Direction klipp på Youtube eller bara sätter på deras musik så blir man genast på bättre humör. Deras låtar är det finaste och bästa osm finns och tänk att killar jag inte ens känner riktigt kan ha sån stor påverkan i mitt liv, helt sjukt♥
602707_479105678791934_224886065_n_large
 
För att komma till min depplista så tryck >HÄR<
 
Hoppas du blev nöjd med svaren! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0