1 juli

2013-07-01
12:03:00
 
Idag väckte pappa mig tjugio i tio för att vi skulle åka till Lidl och köpa ett par flippflopps till mig. "Vi lär vara i tid för annars tar de slut" var ungeför meningen som han sa. Jag fick iallafall med mig två st, ett par bloa och ett par rosa. De var faktiskt sköna och kostade bara 20kr. Perfekt att ha på sommaren och bara hoppa i. 
 
Självklart fanns det en anledning till att jag köpte dem också. Det är den första Juli idag, om bara en och en halv vecka så far jag till utlandet. Det ska bli så himla skönt! Har längtat i evigheter på detta och det ska bli så skönt att slippa Sverige och allt regn. Istället åker vi till ett kokhett turkiet, till ett vattenland. Ska bli så skönt.
 
Dessutom så vill jag knappt ens tänka på att om bara några veckor så är jag tillbaka vid skolbänken igen. Bara av den tanken får mig deprimerad och jag ser verkligen inte fram emot åttan och allt som ska göras. Men nu tänkte jag iallafall njuta av detta sommarlov och ta vara på all ledig tid jag har. Imorgon så ska jag äntligen få träffa mina favorittjejer igen, det var så längesen vi alla fyra var samlade tillsammans. 
 
Men nu, solen skiner och det är shortsväder ute så nu tänkte jag göra i ordning lite frukost så ska jag chilla lite utomhus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0