ego

2013-07-13
11:42:00
 
Okej igår så såg jag kanske den bästa svenska filmen som jag någonsin sett. Ego hette den och kom nydligen ut. Man kan se den på swefilmer och jag är nästan helt mållös. Så underbart fin och sevärd film. Om ni inte sett den, kika på trailern och sedan på filmen, den är så himla mycket bättre än den verkar. Detta är en film jag verkligen, verkligen rekomenterar!
 
Handling; 
För 25-årige Sebastian Silverberg handlar allt om yta och utseende. Han har fått sitt liv serverat på ett silverfat och han har gott om pengar, kompisar och tillfälliga tjejer. Han har aldrig vågat utmana sig själv, vare sig det gäller hans dröm om en musikkarriär eller kanske framförallt kärleken. När allt går som bäst i hans ytliga liv råkar han ut för en olycka och hans liv förändras totalt.
 
Jag har faktiskt sett filmen två gånger redan, på en dag. Hehe. Men jag känner att detta är en film jag kan se om och om igen, så bra är den. Otroligt nice och jag ska faktiskt se den en gång till innan jag åker inatt. Kolla på den, ni kommer inte ångra er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0