en film jag kan se om och om igen

2013-07-02
16:07:23
 
Okej det kan inte bara vara jag som är helt förälskad i denna film? Jag älskar nästan alla disneyfilmer, speciellt tecknade. Men den här filmen är absolut en av mina favoriter. Jag kan titta om och om igen på den och ändå aldrig tröttna. Sen att det är Demi och Selena som är huvudrollerna gör det så mycket bättre, jag bara älskar dem båda två!
 
För er som inte vet vad den handlar om; 
När prinsessan Rosalindas land invaderas av en grym diktator tvingas hon fly och hamnar hos Projekt Prinsessa, en hemlig organisation som hjälper prinsessor i fara. Mason, en agent inom organisationen, tar hand om Rosalinda och låter henne flytta hem till honom och hans dotter Carter. För att behålla sin identitet hemlig låtsas hon vara Carters kusin, Rosie, från Iowa. Men att vara en "vanlig" tonåring visar sig inte vara helt lätt för en prinsessa... Disney Channels Projekt Prinsessa är en rolig och hjärtevärmande film om vänskap och hur svårt det kan vara att passa in. I huvudrollerna syns Selena Gomez (Magi på Waverly Place) och Demi Lovato (Camp Rock).
 
 Tycker absolut alla borde titta på denna om ni inte redan sett den! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0