om en vecka..

2013-07-09
13:33:00
 
Känner att jag ofta lägger upp bilder på saker jag äter här på bloggen. Tja, vad ska man säga? man kan väl säga att jag inte gör så mycket annat på dagarna med än chillar och äter. 
Pappa brukar skratta åt mig när jag använder uttrycket "chillar" varje dag när han undrar vad jag har gjort. 
Men jag lägger då hellre upp matbilder här på bloggen än på instagram, jag vet inte varför, det känns bara som att instagram redan är spammat med så mycket matbilder redan. 
 
Appropå mat. Om en vecka kommer jag inte vara här i Sverige. Jag kommer förmodligen ligga och "chilla" vid en utav polerna i Turkiet. Antingen kommer jag bada, chilla, sitta i lobbyn där WiFi:et finns, eller bara befinna mig kring frukt-och mat bordet under hela veckan. Vi har All Inclusive, vilket innebär att om min familj ska få tag i mig så vet dem vart dom ska leta. 
 
Kommer dock känna att jag kommer bli ensam. Kommer inte kunna ha lika kontakt med mina vänner som jag brukar. Jag och Gabbi brukar skriva till varandra nonstop om exakt alls som händer, det går inte en dag utan att vi INTE pratar med varandra. Men nu då? vad kommer hända nu? jag kommer bli jätteensam och jag kan inte springa till lobbyn så fort något händer liksom. Jag kommer även att vara efter i alla sociala medier som Twitter, Instagram och Facebook, vilket innebär att jag heller inte kommer kunna ha koll på One Direction, vilket är mitt störst bekymmer med hela resan. 
 
Annars då? Klart jag taggar! Det ska bli så himla skönt att komma bort från Sverige, dock är det ju faktiskt fint väder nu och bara för att vi ska åka bort så blir det väl ännu varmare. Jag kommer förmodligen ha det bra ändå och jag kommer faktiskt kunna sitta vid internet då och då. 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0