The Fooo - build a girl

2013-07-13
08:33:36
 
För ett tag sedan i tidningen Frida upptäckte jag dessa killar. Jag snabbläste igenom den stora intervjun bara eftersom jag inte alls hade någon aning om vilka de var. Det var först när Gabbi för några dagar sedan visade mig Oscar på instagram som jag började intresserade mig lite av dem ännu mer. Jag lyssnade på låtarna men tyckte att det inte alls var nå bra men fortfarande så var de något speciellt med dem, de bjöd verkligen på sig själva och jag gillade sättet hur de verkade vara. 
 
Igår hörde jag att de var med i sommarlov på barnkanalen, men självklart så missade jag det så jag gick istället in på SVT och tittade på reprisen och jag kan inte undgå att erkänna att de är riktigt charmiga, jag bara älskar sättet de är på. Jag hörde även denna låt här ovanför under en radiosänning som de körde live. Den låten var faktiskt riktigt grym och nu är jag fast vid den låten. 
 
Jag gillar alla killarna i bandet, men skulle jag säga det själv så kan jag absolut inte kalla mig ett "fan" av dem. Faktiskt inte. För mig är de bara en svensk version av One Direction och ingenting kan ta dom ifrån mig, inte ens Oscar och Felix i detta band.. Dock är de otroligt snygga så man dööör ;) hihi. 
 
Om ni inte har hört låten så lyssna gärna, den är jävligt skön! Kram
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken av oscar;na?;)

Svar: Hehe, Oscar Enestad ;)
My Wesström

2013-07-18 @ 00:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0