dagens viktigaste måltid

2013-06-30
14:02:35
 
Frukosten såklart! Dock så brukar jag köra på standard och ha yoghurt, müsli och banan. Men hade vi något av de eller? nej. Bara en banan och mjölk, så då får man helt enkelt göra det bästa av situationen.
 
Annars då? jag somnade direkt när jag hade lagt mig i sängen igår, så trött var jag. Då var den väl runt halv två antar jag. Sedan vaknade jag nio, fast somnade sedan om till halv ett ungefär. Sedan dess har jag faktiskt inte gjort något alls. Nu ska jag kanske titta på några avsnitt av PLL, om jag törs, haha det är så jäkla spännande också om man sedan ska vara ensam hemma så är det inte så roligt! men jaja. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0