kör igång igen!

2013-06-29
04:00:39
 
Hallå där! Det är nästan läskigt hur länge sedan det var jag skrev på denna bloggen nu. Faktiskt flera månader sedan! Och ja, saker hinner ju hända under tre månader så jag kan ju inte direkt komma och säga att jag inte gjort något alls. Mycket har hänt under det senaste månaderna, eller mycket och mycket, egentligen inte så mycket men samtidigt så har de det. 
 
Jag har under månadernas gång hunnit gjort så himla mycket. Jag har äntligen slutat sjuan och har för tillfället sommarlov. Mina betyg såg skapliga ut och jag är faktiskt nöjd. Just nu njuter jag för fulla muggar över mitt sommarlov och ska jag vara ärlig så längtar jag inte alls tillbaka till skolan. Det gör faktiskt ont i hjärtat av att veta att det faktiskt bara är några ynka veckor kvar tills vi är tillbaka vid skolbänken igen. Nej, gud! Detta gör mig deprimerad av att ens tänka tanken. 
 
Jag har även insett att jag var så himla tråkig när det gällde bilder och inlägg tidigare. Men ändå tycker jag inte att det är någon idé att ta bort dem. Jag tycker bara att det är roligt att se tillbaka vad man gjorde för ett år sedan. Med det kommer man ihåg saker man kanske annars inte hade tänkt på att man gjorde vid just denna tidpunkt förra året. 
 
Jag har varit väldigt upptagen med min novell blogg om favoritkillarna i 1D därför är en utav anledningarna att jag faktiskt glömt bort denna bloggen lite. Men det ska bli ändring på det nu. Jag känner att jag faktiskt också saknar att blogga vanligt ibland, inte bara att skriva berättelser. Men det är faktiskt riktigt kul att det går så bra med novellen just nu så jag tänker försöka prioritera båda bloggarna så gott det går. 
 
Förövrigt så mår jag bra. Sommarlovet rullar på och jag har spenderat den mesta tiden hemma, hos mormor eller tillsammans med Gabbi och David. Jag som sagt bara njuder av att det är sommar och om mindre än en månad så far jag till Turkiet i en vecka. Riktigt härligt ska det bli :) 
 
Nu känner jag att jag skrivit en hel uppsats här, typ. Men nu vet ni iallafall hur der ligger till! Klockan är mycket nu, alldeles för mycket. Men vad gör det när det är sommarlov? ;) Vi hörs senare idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0