motorcykel träff

2013-06-30
01:14:15
INSTAGRAM BILD FRÅN IDAG @MYWESSTROM
 
Pappa kom och hämptade mig runt kvart i sex. Vi for dit där alla höll till eftersom snälla jag ställde upp med att hjälpa till i kafeterian. Det var faktiskt roligare än förväntat att stå där och servera korv, köttbullar och mos, dricka, mm. 
Sedan att alla var så himla fulla och roliga gjorde inte saken bättre. Det var roligare än jag trodde, dock hatar jag motorcyklar så att vara där av den anledningen skulle inte vara något för mig. Man kan väl säga det att jag gjorde det mest för pappas skull, och all den här maten, godiset och allt de andra man fick såklart ;) 
 
Nu är jag hemma iallafall, jag var där i några timmar iallafall. Det blev riktigt kyligt nu på slutet så nu är jag faktiskt fryssen, även är mitt ansikte fullt med bett ifrån myggor och knott, usch. 
 
Vi höres imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0