novell blogg

2013-03-10
11:12:49
Jag har inte bloggat på flera dagar nu. Vet ni vad jag gör? I skolan så älskar jag att skriva berättelser och komma på handlingar och sånt. Så jag startade en Novell-blogg. Om One Direction såklart! Det är väldigt kul tycker jag och jag kommer absolut fortsätta skriva där. Bloggpausen kommer fortsätta ett tag till här iallafall men om ni vill så kan ni klicka på bilden för att kunna läsa noveller som jag skriver! Ni kan även klicka , HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR
Kommentera gärna vad ni tycker om den också.  Skulle vara jättekul! Vi hörs. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Det är bra att du bloggar på din berättelse!:D

2013-03-14 @ 22:47:13 - http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0