klänningar

2013-10-08
17:16:55
När jag var yngre jag menar då vid åldern 1-10 kanske, så verkligen älskade jag att bära klänning. Jag hade många klänningar som barn och kunde använda dem även i skolan. 
Med tiden började jag tänka att klänning faktiskt inte var något för mig, sedan dess har jag inte haft en klänning på mig på evigheter. Jag hade inte heller tänkt att skaffa mig en klänning heller eftersom jag fortfarande inte kan se mig i en klänning. Men i skolan så har vi något som kallas nobellfesten, den är ungefär samma tid som den vi har i världen och består också av ungefär samma saker. Vi ska äta fint, dansa bra och det blir en slags prisutdelning. 
Tjejerna ska såklart bära klänning och killarna ska också vara rätt klädda. För att vara ärlig så är jag faktiskt ganska taggad till det. Den enda nackdelen är väl att man inte får välja sin partner och sedan ska behöva sitta och äta + dansa med den personen under hela kvällen, haha. 
 
I varje fall så tänkte jag beställa en klänning, jag tänkte då självklart ta en klänning då det är rea på den för att köpa en fin dyr klänning runt 500kr som man använder två gånger kanske inte är så smart. Alla dessa klänningar här ovan är på rea och priset ligger på under 200lappen. Det är helt perfekt tycker jag och de är verkligen fina. Även om jag själv inte passar i klänningar så kan man inte säga något om att klänningarna i sig faktiskt inte är fina, för det är det verkligen. 
Jag tänkte också beställa en ikväll, men som både pappa och mormor säger, det är så himla svårt att beställa en klänning utan att ha testat den. Man vet ju aldrig det där med storlekarna så vi får se hur det blir med att beställa en klänning ikväll :( haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

varifrån är dom där klänningarna? :)

Svar: Allihopa ifrån Nelly.Com! :)
My Wesström

2013-10-10 @ 16:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0