bästa miley cyrus

2013-09-12
18:03:08
Så underbart fin låt.
 
Ni får säga vad ni vill om Miley Cyrus, men jag kommer faktiskt alltid tycka om henne. Hon var min barndomsidol som Hannah Montana och sedan dess så kan jag faktiskt inte hata henne, hur illa hon än beter sig så tycker jag om hennes musik för det. Jag beundrar även hur hon vågar gå sin egen väg, inte vara som alla andra. 
All skit hon får för att inte vara som alla andra förtjänar hon verkligen inte. Sedan att vissa människor säger "åh, jag saknar den gamla Miley. Jag vill ha tillbaka den där brunhåriga tjejen som alltid hade ett leende på läpparna", jag blir så trött på er. Det ni såg var en rollfigur, hon ville komma ur sin roll som Hannah Montana, hon var 15 år då hon spelade den lilla oskyldiga tjejen på disney chanel for gods sake! 
Hon är äldre nu, hon vill inte för alltid vara stämplad som tjejen hon egentligen inte är. Hon kör sin egen grej, snälla sluta klaga på henne för det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0