en dag närmare tills fredag

2013-09-12
17:54:22
Jag säger ofta att jag skyller på allt pluggandet och ja, jag tar ofta det som en ursäkt för mitt usla bloggande, men det är till en viss del sant också. Jag har alltid skött skolan och jag försöker att göra mitt bästa, oftast. Detta är inget undantag. Hur mycket jag än försökt att hänga med på lektionerna så har allting blivit så mycket svårare enligt mig själv, jag är absolut inte med på vissa noter just nu alltså, men även det så gör jag mitt bästa. 
Till min glädje så går faktiskt engelskan bättre just nu, jag känner mig mer självsäker i det och jag tycker personligen också att det går framåt. Matten däremot går bara neråt, känns det som. Inte nog med det så har vi prov i Kemi nästa vecka, vilket inte alls är så kul eftersom jag absolut har noll koll på alls som har med Kol och kolföreningar att göra. 
Frida kom igår också, så tog tiden att lägga mig ner och läsa den lite i lugn och ro, vilket var otroligt avslappnande. Bara utesluta allting, sätta i lurarna och låta musiken spelas medans jag läste, det var det skönaste på länge faktiskt. 
På lördag ska jag även gå på This Is Us, igen. Jag ville självklart att min intresserade mormor och min mamma också skulle få se mina killar, därför så bestämmde vi att vi skulle gå på den igen då, och det det gör det inte sämre att Gabbi hänger med igen också. Även om jag sätt den en gång redan så taggar jag lika mycket ändå, det är verkligen en så bra film! haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0