nudlar och harry

2013-09-23
15:04:44
 
Det känns som att varje gång jag lägger ut ett inlägg så klagar jag hur dålig jag är på det, och ja. Jag tar skolan på allvar och allt sånt där. Därför så har bloggen kommit helt i andrahand. Denna skoldag har varit som en berg och dalbana om jag ska vara ärlig. Jag sov till en början otroligt kasst inatt, fick knappt någon sömn alls. När jag väl somnade så vaknade jag runt sex och kunde vid den tiden inte somna om, så jag är ju så där lagomt trött just nu. 
Dagen började med ett engelskaprov där mitt huvud inte alls hängde med, det var otroligt jobbigt att ens anstränga sig över huvud taget men jag gjorde mitt bästa i alla fall och det gick över mina förväntningar bra. 
SKoldagen rullade sedan på och allt var bra tills då mina nycklar försvann. Det var så jävla jobbigt att veta att jag bara några minuter innan hade jag haft dem i min hand och tagit ur väskan då vi skulle ha idrott. 
Som tur var så var våran idrottlärare så otroligt go och lät mig leta efter dem då vi inte gjorde något speciellt just nu. Jag hittade dem dock inte, vilket gjorde mig så himla frustrerad. 
Det slutade med att det var någon som hade hittat dem, vilket jag tackar gud för, faktiskt. Skåp, cykel och hemnyckeln satt på den lilla knippan och det är otroligt jobbigt när dem försvinner, då det inte är första gången direkt. 
Jag fick i alla fall något anfall där och blev väldigt arg. Tillslut kom det till rätta och dagen räddades me att sista lektionen var inställd, därför var det bara att ta sina grejer och åka hem, där jag nu är.
 
Jag har fyra prov denna vecka. Engelskaprovet del 1 var idag, 2 fortsätter imorgon. Vi har även matteprov efter det och på onsdag ska vi åka till fjällstugan och orgentera, som ett prov. Torsdag så ska vi ha hemkunskapsprov och för mig - är detta otroligt mkt att ta in. Men jag gör mitt bästa och så.
Jag tänker nu äta mina nudar ifred, koppla in lurarna i mobilen och bara ta det lugnt, läsa boken om Harry jag lånade av Sofie och fortsätta läsa om honom. Åååh, den är såå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0