studentfesten

2013-09-28
22:46:53
För några dagar sedan så såg jag en film vid namn Studentfesten. Enligt mig var den väldigt rolig och på något sätt fin, samtidigt som den var så otroligt ful. Det var väldigt mycket min humor, vilket beskrivs oftast som "B-humor". Det här är precis en sån film för dem med torr och dålig humor, jag tipsar den starkt. 
 
Handling; Om man passerat gymnasietiden med ett par år men ändå vill uppleva studenten och allt vad det innebär, vad gör man då? Exakt. Man dyker upp ändå. Särskilt om ens flickvän visar sig ha haft en utlandsstuderande pojkvän och bästa polarna fixat ett vattentät plan för hur man ska komma på andra tankar. Resultatet? En helt galen natt med såväl sinnesslöa poliser som en påtänd ponny inblandade.
Källa; swefilmer.com. (där du även kan se filmen)
 
Mitt betyg;
 Fyra av fem stjärnor!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0