underbart väder

2013-09-05
07:30:40
 
Det är September. Och jag kan fortfarande gå i shorts. Solen skinder, det är blå himmel och det ska bli lika varmt som igår, vilket var över 25grader. How nice, liksom. Dock ska det alltid vara så jävla kallt på morgonen så man tror man ska avlida. 
 
Den är i alla fall halv nu så nu ska jag pallra mig till skolan snart. 
Uppdateringen här suger, jag vet. Men har varken lust eller tiden att blogga, men jag gör det ändå, för min egen skull typ, för att ha något att göra, typ. Jag kommer hem från skolan, duschar, äter, sover, tittar på Vampire diares, pluggar, kollar på idol, äter igen. Ja, det är mina dagar typ, så nu vet ni ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0