a best friend

2014-08-15
11:59:26
 
Från Söndag till Torsdag så var jag och Gabbi ute hos mormor. Vi tog det mest lungt, njöt av sista veckan på sommarlovet och det som är så skönt ute hos mormor är att det inte finns några måsten. Inga alls. 
Det bästa med gabbi är att vi är ganska lika varandra, det är väl antagligen därför vi faktiskt står ut med varandra så pass länge. Tänker jag efter så har jag nästan inte varit med någon annan än henne denna sommaren och det är verkligen så bra med henne, vi kan göra allt och ingenting tillsammans och fortfarande vara totalt roade. 
 
Man skulle faktiskt kunna säga att vi är som syskon. Älskar att jag är så nära hennes familj lika som hon är med min. Inatt var första natten på fyra dagar som jag sov ensam och dessutom i min egna säng. Visst är det skönt att sova borta men känslan att komma hem till sin säng är ju obeskrivlig. Jag saknade dock att ha någon att prata med till halva natten, ha någon att dela mina djupaste tankar med och liknande saker. Sådanna stuff som jag och Gabbi alltid pratar om på kvällarna innan vi ska sova. Tack och lov så åker jag till henne imorgon igen. 
 
Det är dock skönt att komma hem att landa lite, man behöver denhär ensamtiden ibland. Även jag och gabbi behöver en paus ifrån varandra också då det blir lätt att vi småtjaffsar annars. Men det hör väl till det också, I guess? är glad över att jag har henne i varje fall, min Gabriella som alltid står kvar på min sida, oavsett vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0