återförenade

2014-08-05
21:35:00
 
Idag började dagen med att jag vaknade upp av all rök som kommit in i mitt rum, jag visste först inte vad det var som hände så jag skrev till Ida och frågade om hon också kände av röken, vilket hon gjorde och jag hade helt glömt bort att det fortfarande brann i Sala då jag trodde att det bara var mina grannar som grillade sisådär kvart över tio på morgonen, men icke. Därefter fann jag en tweet på Twitter som snälla Ida lade ut och visade världen mina tankar: 
 
Nåja, jag lade väl inge mer tankar i det förrän Moa och Gabbi började skriva i gruppen och tala om hur vi snart skulle dö varav jag fortfarande var skapligt lugn, det var när dom började ifrågasätta varför jag var lugn som jag faktiskt insåg att röken bara kom närmare och närmare. Men vad kunde jag göra liksom? 
Vi tre bestämde i alla fall oss för att umgås idag för att tillbringa våra sista timmar tillsammans och sagt som gjort, runt tre kom båda inklampandes i mitt rum och därav var friden över. 
Vi pratade som alltid, kollade på halva The Lucky One och gick sedan ner till Time för att köpa glass. Sedan slutade det med att vi satt inne i mitt rum igen och snackade, igen. 
 
Nu ligger jag här, trött och helt slut efter all rök jag andats in från dagen och lyssnar på när åskan bullrar utanför mina öppna fönster. Jaja, vad händer nu då? vi får väl se om jag orkar ta mig igenom ännu en Harry Potter-film ikväll, annars blir det väl bara slå på Sunes Sommar och somna till den eller något. Sååå himla trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0