gym, harry potter och OTH

2014-08-18
16:54:34
Bjussar på en väldigt röd bild från Nobelfesten i skolan. Fan vilka röda kinder jag hade (?!?!?!?)
 
Jag vet inte vad det är men eftersom jag klarat mig såhär långt att inte sova så kan jag lika gärna passa på att blogga lite för att fördriva tiden en aning. Denna dag har jag ändå gjort väldigt mycket. Jag städade hela rummet igår, dammsög golven och torkade dom även så det slapp jag idag. Jag har däremot vädrat mina sängkläder, ätit, gymmat, duschat och nu har jag även bäddat rent i sängen så det är rena lakan och skit. Kan även tillägga att jag rakat benen också så det ska bli riktigt jävla skönt att få krypa ner under täcket ikväll!!
 
Vad händer resten av dagen då? jag tänkte ta en titt på sista delen av Harry Potter nu och sedan klicka in på något random avsnitt av OTH för att få lite nostalgikänsla från några månader tillbaka. 
 
Det är faktiskt sinnes hur mycket jag fortfarande älskar den serien. Jag har ju börjat på ett par serier efter One Tree Hill men slutat allihopa efter bara några avsnitt eftersom ingen serie någonsin kommer att komma upp till OTH's nivå, den serien hade ju verkligen allt - ALLT en serie ska innehålla och även om jag nu inte kommer att ha tid att se om hela serien då jag också tittar på Lost så kan jag ju åtminstone se några avsnitt någon gång ibland! hihi
 
Nej och juste, idag är det Måndag vilket menaas Idoool!! jag har taggat i veckor på detta och jag älskar det alltid lika mycket. Även har ju Paradise Hotel premiär men vi får väl se om jag orkar hålla mig vaken till det med tanke på sömnbristen inatt ;) Nej nu laddar vi om till imorgon då jag officiellt börjar 9AN!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0