"jag träffade min soulmate"

2014-08-20
20:14:15
 
Detta är en tjej jag haft kontakten med lite på kik och via bloggen osv. Hon lärde känna sin vän Katta genom internet och i denna video berättar hon hur det gick till och hur det sedan blev så goda vänner. 
 
Jag gillade videon för att den påminde mig så mycket om Gabbi. Vi kände inte varandra alls innan 6an, hon lade till mig på Facebook och jag tog kontakten. Jag blir än idag påmind om att det var jag som började skriva pga ville ha hjälp med lite bloggkoder sååå och på den vägen var det. Jag och Gabbi är idag bästa vänner och var varit det från dag 1 kan man säga, jag kan även stolt säga att hon är min soulmate. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0