MORGONPROMENAD

2014-08-18
11:31:00
 
Kom hem från en morgonpromme med Linus för ett tag sedan. Det regnade till en början när vi kom ut men när vi kommit längs halva hammardammen så slutade det, som tur var. Jag ställde klockan på tjugo i sju idag - för första gången på hela sommarlovet så ställde jag dendär klockjäveln och det var riktigt tungt att behöva gå upp då eftersom jag trots allt somnat tre. Från kl sju till åtta gjorde jag allt för att inte somna, vilket fick bli att jag tittade lite på youtube ett tag innan jag kl åtta tvingade med mig Linus för en promme så att jag inte skulle somna om. 
 
Just nu sitter jag med en lånad bok av min moster - Jackie Ferms självbiografi Rövardotter - och ska läsa något kapitel ur den. Det är sinnes hur tragiskt liv hon har haft det och det är riktigt jobbigt att läsa olika saker ibland, men den är riktigt bra faktiskt. Just nu gör jag verkligen allt för att inte somna då jag känner att ögonen skriker efter sömn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0