för exakt ett år sedan..

2014-02-15
12:28:26
 
För exakt ett år sedan, den 15 Februari 2013 så satt jag här framför datorn och grattade min fina vän som då fyllde 14 år. Det är så mycket som vi har gått igenom, hon och jag. Efter flera års vänskap så kan man verkligen säga att vi vet det mesta om varandra. När jag tänker tillbaka på allting vi gått igenom tillsammans så är det en hel del faktiskt. 
Det är få som förstår mig som hon, Gabriella. Vi kan läsa av varandra, vi vet när det är läge att skämta, skratta eller vara allvarlig. Det är så mycket som vi fortfarande inte har gjort, som vi kommer att göra. 
Vi har våra brister precis som alla andra, vi kan tjaffsa och bli arga på varandra, det som är så bra isåfall är att det inte varar länge, för efter någon timme är allt precis som vanligt igen. 
Hon & jag är så olika, men samtidigt så lika. Första gången vi pratade med varandra - genom telefonen - var det som om vi känt varandra föralltid. Vi klickade liksom direkt. Från då till nu, föralltid kommer vi hålla ihop. 
Vad ska vi två ha killar till egentligen? vi har varandra och våran vänskap är starkare än någonsin. 
 
Precis som förra året så ska jag få tillbringa hennes födelsedag tillsammans med henne och mina två andra finaste vänner. Det är så otroligt betydelsefullt med vänskap. Vad skulle vi vara utan det? 
 
Gabbi är en sådan vän som kom in i mitt liv, ändrade allting och stannade kvar. Fanns vi min sida oavsett vad och det är jag så otroligt tacksam över. Jag kommer aldrig någonsin kunna älska en kille lika mycket som henne för hon, tillsammans med Ida kommer stå högst upp för mig. Jag kommer alltid prioritera dom som mitt nummer ett. 
 
Gabbi & jag har haft våra motgångar och framgångar, vi kan vara som katt och hund med varandra vissa dagar, men ändå så betyder hon så mycket för mig. Jag skulle aldrig tillåta henne att gå någonstans, speciellt inte ifrån mig. Hennes plats i mitt hjärta är och kommer alltid vara där, hur framtiden än blir. 
 
Med detta sagt, och om du läser detta Gabbi, så vill jag att du ska veta att jag hoppas du får en grym dag idag och ett stort jävla grattis till dig min bästa. Du är så jävla bäst. 
Det är inte ofta jag säger det, men jag sa det nyss. Du är min andra halva och forever my BBH ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0