iup dagar

2014-01-28
13:28:48
 
Är det något jag verkligen älskar så är det dessa IUP-dagar vi har i skolan. Vi har det över två dagar, måndagar och tisdagar en gång varje termin tror jag. Varför och vad man gör på sånna dagar kan jag förklara för dom som ej vet. 
Varför vi har IUP dagar är för att lärarna ska kunna gå på utvecklingsamtal med oss elever utan att behöva ha lektioner, typ. Vilket resulterar till alla ämnen som står på vårat schema får vi ta hem och göra hemma istället, vi får göra dom vilken dag vi vill bara det är tillbaka redan på Onsdagen. Det är sååå skönt att kunna sov så länge man vill och plugga matte tex när man känner för det. 
Är dock klar med allt så jag har ju på sätt och vis fått två lediga dagar till och det var väldigt behövligt. 
 
Nu har jag gjort iordning mig en liten lätt maträtt till lunch då jag precis klivit upp ur sängen. Har även börjat kikat på Paradise Hotel som jag dock har fastnat kanske lite väl mycket framför, är dock bara på avsnitt 11 ännu men jag närmar mig ;) 
Ska ta och läsa lite ur min läsebok som vi har i projekt i Svenska och sedan blir det att ta en promenad med pappa tror jag. 
Kom nyss på att vi har Engelska och Tyskaläxa oxå, bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0