challenge med gabbi, igen

2014-07-21
10:56:58
 
Hahah vilket liv har man egentligen om man sitter och gör challenger hela tiden? Well, tur jag har Gabbi som alltid går med på att göra dethär med miiig ♥
 
Är dock ledsen över att min dubbelhaka synd 99% av tiden i videon pga vi filmar nerifrån och även så kan jag ibland brista ut lite i mitt asgarv som kanske förstör videon lite. Vad som dock inte var meningen var denhär jävla musiken som kom där, men efter att ha setat och redigerat filmjäveln i flera jävla timmar och sedan låtit det ladda upp på videofy.me som tagit en halvtimme det också så orkade jag fan inte bry mig! 
 
(Råkade även skriva att This Is Us hade premiär den 13 Augusti när det var den 20e, men whatever) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0