svar på tal - Linus?

2014-07-26
13:14:24
(hahahha för det första måste jag säga tack för du fortfarande tittar in på min blogg och är en av mina 6 besökare och lägger energi på att fråga saker, du är verkligen sååå snäll! Nästa gång kan du ju åtminstone skriva ditt namn! LOL)

Bjuder på en bild från skolavslutningen i 5an då vi var gaalet kära, ser ni inte det?! ;) hela jag blommar ju!! hahaha
Nej men såhär är det, Linus och jag har alltid varit bästa vänner, även när vi var tillsammans. Haha, vi har varit tillsammans så himla många gånger att jag inte ens kommer ihåg när eller hur, men i varje fall så var det när vi var yngre. Hallå vi visste väl inte ens vad kärlek var just då? (det vet jag ju inte ens än idag) men just för stunden så var det väl kärlek för oss och jag kommer ihåg att jag var upp i öronen "kär" i denna kille. Hur det än blev så tog det slut sommaren till 6an kommer jag ihåg då jag gjorde slut genom Facebook (hahahah). Men som ett svar på din fråga, ja Linus är mitt ex! men jag skulle väl inte påstå att det var särskillt seriöst det vi hade. Jag hittade även på ett gammalt inlägg för någon dag sedan som jag även också kan visa! Detta skrev jag 2012 ut här på bloggen: 
 
 ↑ ↑ ↑ Haha jag brukar oftast bara skämmas när jag läser igenom gamla inlägg men denna text kan jag nu idag faktiskt fortfarande stå för! 
 
Sedan till din andra fråga, om det nu var en fråga (?!) kan jag enkelt svara på! Hur kan jag vara vän med honom? Hur kan man inte vilja vara vän med honom? visst han kan vara otroligt envis och dryg ibland men jag vet att jag är precis lika dan, vi känner varandra nästan utan och innantill och jag är stolt över att ha Linus i mitt liv. Han är min absoluta bästa killkompis, min bror och jag kan alltid, alltid ringa till honom och bara prata ut om det är så. Alla behöver en vän som han och sedan vad alla andra tycker om honom skiter jag fullständigt i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0