11/6-14 - skolavslutning

2014-06-11
09:16:09
Jag vet inte varför det alltid är såhär, men att vakna tidigt på en skolavslutningsdag har alltid varit min grej. Jag vaknar flera timmar före väckarklockan och är ivrig till att få göra mig iordning. Nu sitter jag här, 1,5h för tidig och gör absolut ingenting. Allting är klart och just nu sitter jag bara och väntar in klockslaget så jag kan bege mig till kyrkan snart. 
 
Det är denna vecka allt händer. Idag får jag sommarlov, klockan fem tar jag och vänner bussen till Furuvik för att gå på stolt och nykter där vi kommer att se Hoffmaestro (!!) och sedan kommer Ace Wilder också vara där, samt någon annan som jag aldrig hört talas om, haha. Whatever, imorgon (torsdag) händer ingenting alls, förmodligen bara ta det lugnt, men på fredag så är det Stockholm som gället för min och Gabbis del. Vi ska ÄNTLIGEN få se våra killar live och jag kan inte förstå att tiden snart är inne för det, vi som har väntat så länge! 
 
Vad händer nu? jo jag ska väl antagligen slå på en film eller någonting, möjligvis This Is Us så jag kommer i stämning till konserten och är extra lycklig i kyrkan idag? ;) haha. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0