lyckad skolavslutningskväll

2014-06-12
18:04:01
 
Efter kyrkan igår så åkte jag med mormor och min lillebror till kusinerna för att fika. De käka smörgåstårta och jag och Elin tog en köttbullsmacka. Där var vi i några timmar innan jag begav mig hemåt, bytte om från klänningen till en enklare klädsel helt enkelt. Vilket bestod av långbyxor, linne och en jeansjacka. Jag gick sedan till Ida och väntade på Max för att tillsammans gå till bussen där vi mötte Filip, Gabbi och Elin. Bussen gick kl 17.00 från skolan och runt sextiden var vi framme vid Furuvik. Där träffade vi på Oliver och så var det bara att ställa sig i kön till karusellen extreme. 
 
Kvällen rullade på med mycket skratt och lyckligheter då vi faktiskt fått sommarlov. Dessutom körde jag ett såntdär chokladhjul EN gång med EN bricka och vann på första försöket, riktigt glad blev jag men mindre glad när jag behövde släpa runt på den ungefär hela kvällen eftersom dedär hjulet körde jag i början och bussen hem skulle gå kl 01.00.
 
Man kan ju säga kortfattat att kvällen var grym med mycket skrik och rörelser vid scenen, speciellt när Hoffmaestro körde igång! Sedan kom jag hem runt två men kunde dock inte somna förrän tre i alla fall så nu är man lagomt trött. Har även gymmat en dag som denna så nu mår jag bra! Vet ni vad? Tanken av att det är One Direction Konsert imorgon får mig bara att må ännu bättre! Ska äntligen få se mina älsklingar live!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0