räknar ner dagarna

2014-06-04
20:19:12
Min allra finaste mormor ♥
 
Har insett att det här med att blogga på min privata blogg inte alls går som jag tänkt mig. Dels för att tiden inte funnits till nu de sista veckorna men också för att jag inte haft något att skriva om helt enkelt. 
Sist jag bloggade så berättade jag om hur vi praktiserat inför en mässa vi skulle ha. Mässan och allt arbete är över och att stå i FEM timmar bakom en jäkla monter var bland det tråkigaste någonsin. Vi gjorde vårat bästa dock, och det är ju huvudsaken. 
 
Whatever, vad gör jag annars på fritiden då? skriver på min novell, gymmar, äter och ser på The Originals. Eftersom jag fortfarande inte tagit åt mig att One Tree Hill är över och att jag faktiskt sträcktittat på hela nio säsonger på grund av att jag är och var så besatt, så kan jag inte säga att varken Pretty Little Liars, The Vampire Diaries eller mina pågående serier The Originals och Revenge någonsin kommer vara lika bra som OTH, den serien slår dem alla fyra i hästlängder och jag säger bara det HAR NI INTE TITTAT PÅ ONE TREE HILL SÅ GÖR DET! Jag har faktiskt fått flera utav mina vänner, till och med killar, att titta på serien och faktiskt gillat den, så det är absolut ingenting för bara tjejer! 
 
Sen så är min hjärna fortfarande helt förvirrad. Halva 2014 har redan gått och jag tycker det var nyår för en vecka sedan (överdrivet men..) Hela 8an är praktiskt taget över nu och bortsett från morgondagen så är det bara två dagar kvar i skolan där vi endast hittar på något roligt med klassen. Det känns konstigt, jag går mitt år som en åtta tillsammans med min fina klass sedan är det bara 9an som återstår där sedan är det liksom goodbye?! jag vet inte vad jag känner mer än att jag vill lägga mig ner och gråta. Jag vill inte börja gymnasiet, jag vill inte skiljas åt från min familj i klassen, jag vill inte börja i en ny klass, jag vill inte bli stor. 
 
Nästa vecka på onsdag går vi på sommarlov. Som dagen i ära bjuder på då som det är bestämt är att vi ska sitta där i 1h och 15min, sedan fika hos min morbror. Därefter måste jag pallra mig hem då jag ska byta om till att sedan ta bussen till Stolt & Nykter i Gävle med vänner. Dagen efter ska jag bara sova hela dagen medans dagen efter det ändå (Fredag) så kommer dagen jag räknat ner till under flera månaders tid äntligen! One Directions konsert, Jag finner inga ord. Juni, denna månad är så galet underbar och jag är så jättetaggad på livet bara genom att tänka på alla roliga planer jag har inför denna sommar. Ja, just idag är jag stark, just idag mår jag bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0