smoothie och plugg

2014-03-30
15:11:17
 
Eftersom inget annat stod på schemat för idag så fick det bli att jag gjorde mig en Hallon & banan smoothie samtidigt som jag läser på engelskan lite då vi har prov på tisdag och imorgon har vi studiedag som förövrigt är rätt välbehövligt. 

Idag gjorde jag även en potatis och purjolökssoppa till lunch och för att varit min första egna soppa utan några omkring mig så blev den rätt bra, receptet var ganska konstigt skrivit men det gick bra tillslut, med lite eget fixande och trixande så blev det tillslut bra! Det är dock inte lika härligt väder idag som igår men en liten skymt av solen finns det i varje fall så kanske ska jag ut och plugga i solen istället? vi får se hur jag gör men framför datorn kommer jag inte sitta nu i varje fall.
 
 
Senare ska jag nog sätta på The Amazing Spiderman igen eftersom sist jag tittade, en gång för längesen, så somnade jag bara men eftersom jag gillade det jag väl såg så ska jag nog ge den en andra chans, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0