gävle hela dagen

2014-10-21
19:47:05
 
Din Sko 349:- 
 
Dagen började med att jag, Elin o Gabbi sov över då vi skulle upp typ tjugo i sex men vaknade av att Markis mamma kom och väckte oss typ halv sju. Det var bara att hoppa upp, göra sig i ordning, äta frukost o allt vad man gör på morgonen för att sedan åka till tåget som gick 07.04. Lol, vi hann ju precis i tid. Jag fick dock borsta tänderna på tåget men det var väl chill.
 
Idag besökte vi Borgarskolan i Gävle och även om vissa saker kanske inte var så väldigt roligt så står jag fortfarande fast med mitt beslut om Hotell & Turism-linjen. Jag menar på det att allt i livet (särskilt skolan) kan ju inte vara roligt. Jag slår vad om att i varje linje kommer det alltid finnas någonting som inte är som dans på rosor hela tiden, vad man än väljer liksom. Vi fick alltså sitta med på lektionerna och se hur eleverna hade det och vad de gjorde, de kan ju ha varit det pinsamaste ever men nu vet jag ju i alla fall rätt mycket. 
 
Efter skolan så gick vi till stan, kollade lite i affärerna, fikade och jag fick även hem mig ett par nya skor! Lol, det är så mycket just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Olika saker varje dag. Imorgon ska jag upp innan kl 4 igen för att åka lastbil med min morbror, även om det inte precis är mitt egna drömjobb så har jag inget emot att åka den. Sköna säten och man kan sova när man vill, jävligt skönt! :) 
 
Nu ska jag se på gårdagens PH, sen tänker jag bannemig sova! Godnatt :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0