Snart slut på lovet

2014-10-30
13:03:44

Jahapp.. Nu ligger jag här igen och skriver genom ipaden. Dessa dagar har gått så otroligt fort, jag har egentligen inte gjort något speciellt alls mer än sovit o tränat typ. Det är ganska drygt att ständigt behöva vara trött men ändå inte kunna sova ordentligt, otroligt irriterande.

Igår var det onsdag, halva lovet har gått och jag skulle önskat att ledigheten kunde vara några veckor till, men ändå så uppskattas detta lov till fullo eftersom skolan tar kål på mig ibland. Speciellt matten, det är något med mig och den som verkligen inte går ihop.
Jag sov ju hos gabbi natten till igår o på dagen där så åkte jag med gabbi & hennes mamma till Sandviken för att handla lite. Sedan tog jag en buss hem och åt, kl halv 9 begav jag mig till gymmet med Max o Cagri där jag lyckades få ihop både ett ben & magpass samt lite kondition på det. 
Sedan var de bara att åka hem, duscha o lägga sig i sängen och glo på Paradise Hotel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0