Helt död

2014-09-10
16:01:45



Idag hade vi Camp Petre, vilket innebar att man i olika lag skulle följa en karta och cykla efter den till olika stationer där orientering, samarbete å tänkande behövdes. Själv var man i grupp 9, sista gruppen ut som började 11:10, så jag fick mig en skön sovmorgon imorse (vaknade dock 8 ändå lol) 
Vi cyklade iaf 1,5 mil idag med ett lag som innehöll snabba jävlar med sportcyklar så självklart var jag och en till nästan sist hela tiden. Ändå tycker jag att jag höll mig till resten av gänget väldigt bra. Det hela gick faktiskt bra bortsett från all mjölksyra i mina ben men annars så. 
Har börjat köra kondition på gymmet nu, tror vi ska hålla på varj dag med det då det tidigare bara varit styrka. Därför ska jag, trots värken i mina ben, ut till garaget och borsta bort lite damm på sportcykeln och köra lite intervaller! Vi får se hur det går med det haha. #aldrigvila eller hur var det? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0