summer paradise

2014-09-15
10:24:03
Igår tog jag och Gabbi burren till Elin helt spontant. Hon skrev att vi kunde ta med oss badkläder för att dom gjort klart deras pool. Vädret var underbart och solen bara stekte på så varför inte liksom? när vi kom dit fanns det inte ens någon tvekan om att hoppa i poolen och eftersom det var sommarvarmt ute så kändes det verkligen som att vi var utomlands, med tanke på den klarblåa poolen och solen som lyste rakt på oss. Jag sade då det, nu vet jag vart vi kommer att befinna oss nästa sommar i alla fall! ;) 
 
Idag är det måndag men eftersom vi har IUP dagar så är vi lediga måndag och tisdag, skönt! Kl två har jag samtal och innan och efter det så får vi väl se vad jag hittar på, troligen plugga eftersom jag har de mesta kvar (åååh, jag som vanligtvis brukar ha sånt klart på fredagen) well, något jag i varje fall vet är att jag ska trotsa förkylningen idag och dra till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0