uppdatering

2014-09-22
18:43:18
Lite bilder från förra veckan ↑↑↑
 
Idag är det Måndag. Ny vecka - nya möjligheter, eller? vi har under de tre veckor framåt prov nu i olika ämnen så för min del är det rätt mycket för mig om jag vill försöka behålla/höja mina betyg. 
De första provet vi har är nu på torsdag om jag minns rätt (omg, kommer inte ens ihåg det) i engelska, veckan efter har vi Fysik och SO och efter det så har vi matte, man kan väll säga att jag aldrig är ledig nu för tiden känns det som. 
 
Vad har jag gjort undet tiden jag ej bloggat då? jo jag har varit hos Elin en dag förra veckan då vi badade i hennes pool igen eftersom det är värme i den, sedan har vi tagit spexfoto som alla gör i 9an och i helgen har jag varit hos mormor & morfar och hjälpt dom att rensa lite ogräs och bakat. 
 
Nu ska jag gå ner, äta lite och sedan plugga på till Eng. provet och även göra klart matteläxan, om jag hinner (orkar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0