ännu en till söt grej i garderoben

2015-04-16
21:03:11
 
Idag var jag riktigt sugen på att köpa mig ett par nya skor, men jag blir så jävla förbannad på min kropp och mina jävla fötter i stl 33 att jag vet inte vad! Aldrig finns det några snygga skor i min storlek så det slutade med att jag klickade hem ännu en Jumpsuit. Jag har två stycken liggandes i min garderob men eftersom jag älskar dom så mycket så skadar väl det inte med en till tänkte jag! Endast 199:- också så den var billig, vi får väl se om den är lika snygg på mig! 
Jag och dessa kläder har egentligen aldrig gått ihop då jag tyckt att de är för "sött", men med tiden så har det gått an och nu trivs jag någolunda bra i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0