snyggt och bra

2015-04-25
11:20:57
 
Lördag, fan vad jag älskar lördagar. 
På bilderna ovan ser ni jumpsuiten jag köpt samt mina nya skor. Varje år har jag sökt efter Converse, och ja.. Jag älskar Converse, speciellt låga sådanna på somrarna. Men grejen är att jag får så gaalet ont i fötterna av sånna. Det stod faktiskt inte ens på listan igår att köpa ett par Converse igår, tanken fanns där eftersom det skulle vara bra med ett par snygga också, men jag får väl kanske köpa det lite senare till sommaren eftersom nu måste jag faktiskt tänka på mina fötter innan de gör ondare än de redan gör! 
 
Det fick bli ett par riktiga gåskor och jag har faktiskt aldrig tänkt mig sånna tidigare men nu - för första gången i hela mitt liv, så tänkte jag praktiskt och smart gällande skor. Jag tog inte de bara för snygghetens skull utan nu tänkte jag ta ett par skor jag kan gå i till vardags utan att få ont i fötterna. Det stod mellan dessa ovan och ett par Air Max, det var väldigt frestande att prova dem sistnämda med tanke på att de är väldigt snygga, men de är samtidigt varma och väldigt impakta till sommaren, så därför blev det beslutet som det blev. Ett par Air Max har redan halva Sveriges befolkning redan så ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0