if we could only turn back time

2015-03-26
07:19:21
 
Jag intalar mig att det är okej att gråta ut över detta, hur töntigt och konstigt det än må vara så bryter jag ihop så fort jag tänker på vad som hänt. Det är inte sant. Zayn är och kommer alltid att vara en del av One Direction. 

Genom att titta på gamla videor på dessa killar, som jag nu har gjort hela morgonen utan att ens göra något annat, så har jag insett att Zayn aldrig mer kommer stå där tillsammans med sina fyra bästa vänner, live och sjunga sin stämma som ger mina armar, ben och fötter gåshud. Jag är stumm, jag vill aldrig inse att det som hände igår har hänt. Låt det vara ett skämt, säg att han kommer tillbaka, snälla. 
 
Att ha kollat på videor efter deras senaste konsert tillsammans och alla gråter, det sårar mitt hjärta. Ingen av oss fans lade märke till att killarna var extra känslosamma den konserten, dom grät och ingen av oss verkade tycka det var märkligt. När Harry berättade för publiken att dom älskade fansen något så innerligt, så förstod ingen att detta skulle hända. Inte ens när Zayn sade "And we've been One Directionlade någon en endaste tanke på att detta var slutet för One Direction. 
 
Även om de andra killarna fortsätter så kommer jag aldrig kunna kalla dom för One Direction. 1D är ett band på fem bästavänner som sjunger, inte fyra. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag är så känslig och förkrossad över detta. Jag vill inte inse vad som hänt. 
Oavsett vad så kommer jag alltid supporta de som finns kvar av bandet, det vill säga Liam, Louis, Niall och Harry - så mycket respekt till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0