insurgent

2015-03-27
21:19:00
 
Denna kväll bestod av Maxkäk och bio med pappa o lillebror. Väldigt bra start på påsklovet men även väldigt kul måste jag säga! De är ju så lika varann så det är helt sjukt, det märks att det är far och son vi snackar om så att säga. 
Filmen vi såg bar Insurgent, uppföljaren av Divergent och FAAAN så bra den var! Gud, trodde aldrig det och ville aldrig att den skulle ta slut, trots filmens två timmar!
 
Innan kvällens bravader så har jag både hunnit med ett matteprov, som även var det sista(!!), och tyskaprov. Inte nog med det så blev det ett kort magpass på gymmet också, dock kändes det väl ganska onödigt då jag på bion idag åt väldig massa onyttigheter, men jaja - det hör bio och fredag till!
 
Nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt o slappa, sätta på The Vampire Diaries förmodligen och sedan blir det sova! Tidig kväller ikväll ;) 

Kommentarer
Postat av: Sara

Var också och såg den på bio idag!! :D

Svar: Åååh visst va den braaa!!!
My Wesström

2015-03-28 @ 00:12:58 - http://nouw.com/saraeleonora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0