1D hoodies + saker

2012-12-11
19:13:19
 
För någon vecka sedan tittade jag runt efter bra sidor där man kan köpa 1D kläder/saker osv.  Hittade en sida där man kunde betala med svenska pengar, och den sidan hette Ebay.com. Skitbra sida där de fanns mycket kläder och saker! Perfekt ju!  Jag gillar ju hoodies och här ovan så ser ni ju några stycken ;)  Men det fanns ju självklart flera andra sorters hoodies + mktmkt mer!       För att se fler hoodies klicka >HÄR<
Allting kostar runt ca 100-300 svenska kr + frakt.  Ganska billigt ändå tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Alice Oscarson

Snygga!

Svar: Mm eller hur, ja jag fick biljetter :D

2012-12-11 @ 19:16:00 - http://ienstorrevarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0