4 senaste bilderna från instagram

2012-12-15
13:58:57
 
~ Gör som alla andra , ska berätta lite om dom oxå. 
 

BILD 1. Att två små svarta gubbar klipps ut ifrån kalle anka det var väl ändå droppen? Domdär har alltid varit där och varför just komma NU och säga att det är rasistiskt? Hur i helvete tänker en del svenska politiker? Herregud. Låt  Sverige få ha kvar sina jultraditioner!
 
BILD 2. Var nyss hemkommen ifrån tomtekväll, en marknad vi har här varje vinter! Kallt som satan som varje år, men fick i mig 4 muggar gratissoppa iallafall så mätt i magen var jag när jag kom hem iaf. Gratis är gott! ;) 
 
BILD 3. Den talar ju för sig själv.  "Fuck you, i'm happy." 
 
BILD 4. Finns inget värre än att gå upp - trött som helvete en kall vintermorgon ur en varm säng, då man sovit jättebra och sedan bara tvingas gå upp för att gå till skolan. Nej, HATA MÅNDAGAR!
 
@mywesstrom heter jag på instagram förresten, följföljfölj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0