5 saker ni kanske inte visste om mig

2012-12-16
19:38:04
 
1. Jag kan verkligen inte gå in på illaluktande toaletter
- Nej, seriöst. Det går bara inte, även om jag håller andan så kan det "komma upp" iallafall och det är hur vidrigt som helst. Så äckliga toaletter är något jag verkligen undviker oavsätt hur bråttom det är än är.

 
 
2. När jag dricker oboy så dricker jag alltid den med skeden
- Haha kände nu hur konstigt dedär lät, men jag "äter" oboyen med sked typ. Jag dricker den inte om ni förstår.  Om jag är med vänner kanske jag dricker, men när jag är själv så blir det automatiskt att jag äter oboyen med sked. En gammal vana sen jag var liten kanske ;) 

3. Jag sjunger ALLTID one direction i duschen
- Jag börjar alltid med WMYB, sedan LWWY och sedan little things, haha det blir automatiskt att det blir i den ordningen ju :D
 
 
4.  Jag tycker inte om färgen orange
- Jag vet inte varför, men det är något med den färgen jag inte gillar. Fast kan däremot vara rätt fint på vissa grejer.

5. Jag kan sitta helt ensam och seriöst ASGARVA för mig själv om jag ser/hör något roligt
- Så dålig och ensam är jag! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0