christmas feeling

2012-12-05
19:10:29
 
Idag är det exakt 19 dagar kvar till julafton och jag längtar ihjäl mig!  
 
 
Längesen jag blogga nu, men jaja. Mycket med skolan nu. 2 prov denna vecka och två nästa vecka så det är rätt mkt nu. ;) 
Igår satte jag i tandställningen också, dock bara rälls på de bakre tänderna så den syns inte och jävlar va ont det gööör.
 
Just nu sitter jag i skype och snackar med gabbi och min saknade vän David som just nu är i egyptien och kommer hem med ett försenat plan på onsdag nästa vecka när han egentligen skulle komma hem imorgon :(  jävla snöstorm! 
 
Nu ska jag iallafall snacka lite med dom lite till och sedan gå och duscha tror jag! Puss och kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0