dagen

2012-12-11
18:58:54
 
Blev att jag bloggade ett kort inlägg imorse och sedan har jag inte uppdatera något mer på hela dagen. 
Jag faktiskt inte haft tid, och inte har jag tänk på det heller!    I skolan idag hade vi prov i matte, fick D på det provet, faktiskt så är jag nöjd iomed att jag högst haft E på de andra, haha! 

Sedan fick jag reda på vad jag kommer ha för betyg denhär terminen i Idrott och Engelska, eftersom engelska är mitt svagasteämne just nu så hade jag E+ i det, sedan i idrott hade jag C ,  haha det trodde jag aldrig!! Men nöjd är jag iallafall! :D 
 
Slutade typ 13.50 eller ngt och då gick jag och bäste Ida till bruket, sedan hem till henne och bara tog de lugnt. Sköönt att få vara med henne igen, det var ju ett tag sen ensamma alltså! :) 
 
Kom nyss hem nu, och ska väll snart duscha och sånt tror jag. Imorgon så har vi temadag - Vi behöver inte göra någonting. På förmiddagen ska vi iallafall ha mentorstävlingar och lite sånt. Sen efter lunch ska vi pyssla/kolla film, ja .. man skulle få välja ;) 
 
Jävlar va långt inlägg det blev nu, haha.  Ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0