dissar igen

2012-12-08
19:14:30
 
 
Är det något jag stör mig riktigt mkt på så är det vissa personer på facebook som är tvungen att tagga typ halva sin vänlista bara för att få likes ?! Vafan? På instagram säger jag ingenting om hashtags - det kan jag erkänna att jag också gör ibland! men hallå, på facebook?  Då så självklart kanske någon nu kommer säga "ja, men det är väll bara att ta bort den vännen om du stör dig så mycket" , Jo visst kan jag göra det men det är ju inte bara vänner jag är vän med. Utan det är ju också sånna personer jag inte ens har någon aning om vilka det är som mina vänner har blivit taggade i då det står "H*n har just blivit taggad i blablablas foto med 41 andra personer", Vilket jag tycker ibland är väldigt jobbigt om det hela tiden kommer upp så från samma personer. Detta är min åsikt, och jag är nog helt säker på att jag inte är ensam om att tycka såhär. Så detta blir min DISS för dagen!:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0