Hiss - årets julkalender

2012-12-09
15:06:57
 
Jag ÄLSKADE verkligen den första mysteriet på greveholm. Dock var jag inte ens född då, men jag har ju den på film osv. Därför var jag väldigt osäker på att årets skulle bli lika lyckad. Men jag hade såå fel. Jag tycker den är jättebra ju, myycket bättre än vad jag någonsin kunnat tro. Alltså går min Hiss till årets julkalender. Och fuck alla föräldrar som anmält SVT och julkalendern osv, för hallåå?? 
 
Emil i Lönneberga hissar upp sin syrra i flaggstången, han blir stup full av jästa körsbär, Mio Min Mio dödar Kato, Pippi Långstrump bär runt på sin häst, manicken hoppar från tak, Robin Hood stjäl pengar från dom rika för att fe till de fattiga. Det är det ingen som klagar på, ingen är rädd att barnen ska ta efter det inte! Men hur fan kan man då anmäla årets julkalender - Mysteriet på Greveholm, Grevens återkomst?! Nej, gud. Förstår inte hur vissa tänker. 
Guldmedalj till dehär gubben! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0