home

2012-12-10
17:12:07
 
Jag har inte bloggat ngt av en anledning, BLOGG.SE VÄGRADE ATT FUNKA ?! Det funkade inte ens för ca 10min sen. Men vafan, nu funkade det visst igen vilket är bra. 
Sluta två typ, jag fick skjuts av moas gulliga mamma och sen gjorde jag klart provet som vi hade idag. Det roliga är att vi får använda hur mycket fusk vi än vill, papper,facit och ALLT. Även var det så jävla svårt? Fattar inte. Iallafall så är jag klar nu och har vart det i typ en timme, skrev sex fulla A4 papper och nu vill man aldrig ens se en penna igen känns det som. 
 
Imorgon har vi ännu ett prov, Matteprov. Hoppas det går bra, och självklart så glömde jag repetitionerna i skåpet så det sket ju sig. 
Fick reda på vårt provresultat från tyskan idag också, fixade ett A på det provet, woho. :D
 
Nu är jag helt slut efter flera timmars pluggande så nu ska jag bara ta det lugnt, sätta på någon film kanske. yesyes. 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0