tired of liars

2012-12-09
22:19:05
 
"When you are happy, you enjoy the music. When you are sad you understand the lyrics" 

När jag var mindre, typ 7-10/11 år, så älskade jag sofijah  .. Jag tyckte hon var grymt bra och jag kunde exakt varje låt utantill. Men varför? Jag lyssnade inte på texten. Jag förstod den inte, jag bara lyssnade för att jag tyckte hon sjöng bra och allting.  Nu kan jag lyssna på henne och det är alltid en låt som hela tiden passar in på ens liv, oavsätt vad det än är så är det alltid någon låt som passar in.  Hennes texter är så jävla sanna och så jävla många minnen kommer upp sen från dehär låtarna, båda bra och dåliga. 
 
jag trodde jag kommit över dig, men tydligen inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0