bilder man bara tar när man har..

2012-07-15
19:16:05
..tråkigt..
 
Hejsan! :D Idag har det vart sånhär slappdag, har inte gjort ngt annat än att tagit de lugnt. Känns bra! :thumbup: . Ja, iallafall så har det regnat heeela dagen och natten :mad: & inatt bara öste regnet ner här så man kunde knappt sova. usch :( aja, vakna runt halv 1 kanske. Ringde Ida å skulle störa henne lite men då råka jag visst väcka henne ist o hon har ju sånt jävla morgonhumör. hahaha,, tur jag älskar henne endå :cool: 
 
Nu ska jag nog bara ner och äta sen blire nog att se någon film..
och ja.. TUMMEN NER FÖR DENHÄR SOMMAREN SÄGER JAG BARA. USCH, JÄVLA VÄDER.. REGNAT O VART MONLIGT TYP VARJE DAAG.. :thumbdown:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0