don't forget to love yourself

2012-11-01
13:44:20
 
Ligger just nu i sängen och har det huur bra som helst. Lyssnar på bra musik och låter nagelacket torka på fötter och händer. 
Alla behöver lite egen-tid och ta hand om sig själv ibland med. 
 
Känner att jag helt har bloggtorkat för tillfället, känner varken lust eller ork numera, men det kommer väl tillbaka snart antar jag, eftersom jag älskar att blogga.
 

Imorgon kommer iallafall mina brudar hit så ska de göra mig sällskap framför xfactor och äta god mat såklart. Sedan sover de över här så vi ska ha det bäääst!  Jag kommer sitta bänkad framför tvn, precis som vanligt egentligen fast med dom jag älskar mest, oxå att 1D kommer att uppträda gör det ju inte dåligare precis ;) 
Lovar att jag kommer sitta och tokgråta eller nånting, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0